Ana içeriğe atla

Nasbersky?

Nasbers günlük nasılsın? İyisin iyi. İş yok güç yok, takılıyorsun öyle boş boş. Ooh keyfe gel. Gerçi ben de bir haftadır işi gücü saldım izinlere geldim, heyhat. Çok pis yatışlardayım. Resmen yatmaktan bıkdım.


Neyse...


Bazen, her ne kadar olabildiğince teknolojinin içinde yaşıyor olsam da, zaman zaman sürekli teknolojiden geri kalıyormuşum gibi geliyor günlük. (cümledeki anlatım bozukluklarını bulan kişi, şimdi şu an buradan defo pliz, çünkü ben o cümleyi toparlayacağım derken uykumu kaçırdım, sen ne hakla öyle ahkam kesebilirsin! Şaka şaka midem çok dolu, zaten uykum kaçık.) Bunun tıp dilinde bir adı var mı bilmiyorum, yoksa da şimdi uydurayım, hımm ne olsun ne olsun, hıım ne olsuuun, ne olssun, buldum! Bu sendromuma; "Nasbersky" sendromu adını verdim. Tam olarak Kaspersky'den geliyor ve virüs gibi benliğimizi işgal etmekte olan teknoloji bağımlılığının bağnaz (bkz: statükocu) yerleşimciliğini simgeliyor. Teşekkürler.

Kulaklıkla bir şeyler dinlerken yazı yazamadığımı farkettim az önce ve aynı anda da fark etmenin ayrı yazılması gerektiğini far kettim (böyle ayrı değil, yanlış yerden ayırdım farket tin mi? farke tmiş olmalısın, fark etmediysen boşuna okuyorsun yani söyleyeyim, bence okulu falan bırak, gir bir kaportacıya, gir derken kafa göz girmekten bahsetmiyorum yani, gidip adama dalma, kapıdan gir, meraba de çık.) fark etmenin ayrı yazılmasını gerektiğini önerince blogger banabana. Dıddırı dırı, banabana, dıtdırıt dıt!

Samimiyetle bir şey soracağım? "Herkesin telefonundaki internet metrolarda çekiyor da bir benimki mi çekmiyor?!" Hayır yani giriyorum metroya bakıyorum herkesin elinde telefon. Napıosunuz kardeşim, telefonda internetler yokken ben yapacak hiç bir şey bulamıyorum ki, açmıyorum bile teli, siz ne bakıosunuz iki saat telefonda? Napıyosanız söyleyin biz de yapalım. Öyle -bilet kesmeye gelmiş ama metrolarda bilet kesilmediğini öğrenince şaşkınlıktan bir yaşına daha girmiş kondüktör gibi- kalmayalım. (liseli bu süper zincirlemeli nesneli mesneli tamlama sana geldi, öğelerine ayır da aklın başına gelsin.)

"İnternetler gidikken" dedim de aklıma geldi. Ülkede internete girebilen var mı? Ulen bayıldık parayı aldık ayfonsüpersevınplası (şaka şaka almadım ama alsaydım aynen böyle düşünürdüm ya da alan birileri varsa böyle düşünsün istiyorum) aldık ama kendikıraşsagağ bile oynayamıyoruz bu ne biçim bir internet böyle? Ondan sonra ülkeden niye bir internet girişimcisi çıkmıyor? Ülkede internet var da sanki, bir girişimcisi eksik!

Şu aralar Çin telefonlarına kafayı takmış durumdayım, yakın zamanda bir Xiaomi Redmi Note 4 alıp incelemek istiyorum. Ama tabi ülkeye öyle kargo ile telefon falan sokmak nanay olduğu için kulağımızı ensemizin arkasından gösterip Alamanyalardaki cancağzım kuzen vasıtasıylan ülkeye sokuşturmaya çalışacağım. Gümrükteki dostlar, lütfen kuzeni alıkoymayın.

Fotoğrafın özeti; Yapay zeka insanın aptallığının ispatı gibi...
Yazının özeti; Hayat devam ediyor...

Dipnotdediğindipteolur: Henüz internette "nasbersky" diye bir şey olmayabilir, ama birazdan olacak... Zıhehahehuhihahehiho

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.