Ana içeriğe atla

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük,

Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, "Amazon.de" hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın.
Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.


Normalde "çatırt" diye bir ses eşliğinde kredi kartımdan ilgili tutarın çekildiğini kemiklerime kadar hisseden bir mesaj alırdım, bu sefer almadım. Aldı mı beni bir düşünce? Aldı. Dedim vardır bir hikmeti, fazla kurcalamayayım. Bulut mulut bu işlere fazla kafa yorarsam Allah muhafaza fıttırırım dedim.

Sabah baktım hâlâ daha gelen giden bi'şey yok.

İşte şimdi sinirlendim dostum. Ne yapmak istiyorsun, nedir yani olayınız ne lan sizin gibisinden bankayı aradım. Banka dedi ki, bizde bi sıkıntı yok, bize işlem bilgisi ulaşmamış dedi. Al dedi git dedi aldığın yeri ara dedi. Ulan Almanya'yı mı arayayım şimdi?

"Bize Ulaşın" fasilitesinden bi mail patlattım. Ya dedim şimdi bunlar Türkçe falan oldular ama anlamazlar iki saat bin türlü uğraşmayayım diye İngiliççe yazdım. 2 dakika geçti geçmedi cevap geldi. Geçti mi geçmedi mi bilmiyorum, geçti diyelim. Alex'ten mail geldi, hem de Türkçe! Vaooow its imposibıl! Sorry inkredibıl!
"Ürünümüz suan stoklarimizda Bulunmamaktadir.
Ürünün tekrar stoklarimiz arasinda ne zaman bulunucaga hakkinda ne yazik ki herhangi net bir bilgimiz bulunmamaktadir. Ürün tekrar satisa hazir oldunda size Mail yolu ille Haber verilecektir.
Anlayisiniz icin tesekürler. "
Valla İngiliççe yazdığım maile Türkçe cevap gelince biraz heyecanlanmadım değil. Bu heyecanın verdiği gazla patlattım bir tane mail daha, "siparişi iptal etmem gerekir mi?" diye sordum. Çotak! diye bir mail daha geldi 2 dakika geçti geçmedi. Bu sefer Selahattin'den;
"Bize yazdiginiz icin Tessekürederim,
Bu ürün Suan icin stokumuzda görunmüyor dilerseniz Iptal edebilir veya tekrar stokt olmasini bekleye bilirsiniz. 
Sadece sipariş verdiğiniz ürünler teslimat aşamasına geldiğinde hesabınızdan çekim yapacağız. Bir siparişteki bazı ürünlerin daha sonra teslim edilmesi gerekiyorsa bu ürünler ancak gönderildikten sonra faturalandırılır. 
Ürün teslimat aşamasına girdikten sonraki yaklaşık 24 saat içinde tutarı hesabınızdan çekilir. Yapılan tahsilat banka hesap özetinizde yaklaşık 1-3 gün sonra veya kredi kartı sağlayıcınızın kestiği bir sonraki ayın hesap özetinde görünür. 
Umarım bu bilgiyle size yardımcı olabilmişimdir. "
"İşte budur!" dedim kendi kendime ve hemen bunu çevremdeki herkesle paylaştım. Kimse sallamadı. :) Ben de bu güzel örnek olayı tüm dünya ile paylaşmak istedim.

Teşekkürler Amazon.de! Bir de stokta olmayan ürünleri satışa koymasan tam güzel olacak ama neyse... :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.