Ana içeriğe atla

Amerika'da seçim havaları esiyormuş, bana da bir kahve söyleyin

Tam yatacaktım ki twitter'da gördüm, gündeme dair bir şey paylaşmadan yatmayayım; Olm Amerika başkanını seçiyormuş ya? Şaşırmış ama bir yandan da gündemden geri kalmayan gün teyzesi modu: on!




- Gıız, amerika başkanını seçiyormuş ya, biraz da kısır ver bakim ordan, ne güzel yapmışın gız bu kısırı, kim seçilecek acaba, ay çok heyecanlı, bir zamanlar güzel ve çirkin dizisi vardı, o zaman çok heyecanlanmıştım ben 2530 bölüm izlemiştim, bir de bu seçime çok heyecanlanıyorum, çok ilgileniyorum takip etmek lazım böyle şeyleri, gız sen bu kısırı tereyağla mı yaptın, ya bilmiyo musun benim her yerim kaşınıyor tereyağı yiyince, bana geldiğinizde sana çizkek kalmamıştı ondan mı böyle yapıyorsun bak ondan yapıyorsan çok ayıp ediyorsun yani. hem ben yemedim ki o zaman, yeni gelen komşu var nurten o yedi hepsini, ben dedim ayıralım diye ayırmadı, erken gelseydi yeseydi dedi, nası da nalet bi insan ya dur bak anlatıcam sonra, neyse ne olacak şimdi başkan? aman kim olacak şimdi başkan? kim seçilir gız acaba? bizim altınları bozdursak mı napsak? altın düşer diyorlar, düşer mi düşer valla, gerçi bizim ekonomimiz sağlam da ne bilim, su böreği mi o, ver bakim bi dilim, çayım da bitti. senin bardaklar da kuş suluğu gibi gız ne bunlar böyle hemen bitiveriyo. ne diyodum, ha, bizim ekonomimiz sağlammış geçen bizim bey kahvede konuşurlarken duymuş, ekonomi etkilenmez diyormuş kahveci...


Neyse teyze, az bi git sen, ben biraz devam edeyim, aslında her şeyin hayırlısı. Ben o mantıkta bakan bi insanım, yoksa ikisini de tanımam, babamın oğlu mu bana ne. Babamın da başka oğlu yok gerçi zaten, o yüzden babamın oğlu olmaları imkansız biraz. Hillary de kadın zaten.

Neyse,

Bu arada sürekli Donald ve Hillary isimleri geçiyor ama başkanlık seçiminde seçime giren başka adayların da olduğunu biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum açıkçası. Mesela Joe Exotic diye bir aday var, yeni ABD başkanı bu arkadaş olursa çok sevinirim:) Gerçi bu da babamın oğlu değil ama neyse (aynı konuya dönmeyelim) Bu arkadaşın ABD'nin önünü açacağına eminim ben :) Haydi Amerika, yaparsın! :)

Not: Bazı kişi ve kurumlar hayal mahsulüdür.
Seçim hakkında: Wikipedia

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.