Ana içeriğe atla

Kısa Kısa Bakış Atmaca: Meizu Pro 6 Plus

Meziu sabah sabah heyecanlandırdı sevgili günlük,

Gerçi yine ayı gibi ekranlı telefonlar modasına uyup 5,7 inch büyüklüğünde bir ekran kullanmış olsa da, özelliklerine biraz bakınca ohaşimatsu!


Mesela mesela;

  • Samsung Exynos 8890 işlemci; Yani sonuçta uzaya roket göndermiyoruz ama iyi işlemci iyidir.
  • 12-core Mali-T880 Grafik İşlemci; Yani sonuçta uzaya roket göndermiyoruz ama iyi işlemci iyidir. :P
  • 3400mAh pil; Ya şu telefonların 1 günü rahat çıkarmasını sağlayın artık. Yiter yha!
  • Hızlı şarj özelliği; 0'dan %60'a 30 dakika. Bir süper spor arabaya göre çok yavaş.
  • QHD Süpesüper AMOLED ekran; Ne diyeyim. Aferim!
  • 3D Touch; Çok gerekli değil.
  • Always-on-Display; Ekran sürekli açık. İyi mi kötü mü bilemiyorum bunu, ama herkes çok beğeniyor, demek ki demokrasi.
  • Meizu'nun parmak izi kontrolü, mTouch; Artık bir telefonda olmazsa olmazlardan. Bununki ayrıca kalp atış hızını da ölçüyormuş. Enteresan
  • Sony IMX386 CMOS sensörlü 12 MP arka kamera, hemde OIS'liymiş. Çekilmiş örnek fotoğrafları görmek lazım.
  • Ha bu arada sadece 7.3 mm! Bu ne ya çıt diye gider bu! :)

Grisi güzelmiş beh!



Tek dileğim, Samsung Note 7'nin talihsiz serüvenler dizisine maruz kalmaması. Çok ince olması beni biraz endişelendiriyor. Isınmadığı belirtilmiş ama bakalım. Oyun oynarken ısınmıyordur da, şarj olurken falan ya da kılıfla kullanınca falan yamulabilir. Umarım yamulmaz.

Fiyatı ne olacak bunun acaba?

Bu arada Flyme 6'yı da tanıttı Meizu bugün. Ama ulan sayın arkadaşım, benim M2 sürekli "Firmware Corrupt!" Bize de mi rererö?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.