Ana içeriğe atla

Xiaomi Mi 6 Hakkında Bağzı Şeyler



Şu an insanlar Çin'de Mi 6'nın tanıtımını izliyor ya düşünebiliyor musun sevgili günlük. Ben de izliyorum gerçi ama telefondan. Ehihi.

Telefonu beğenmek üzereyim, ancak tüm renk seçeneklerini görmem lazım. Tanıtımda sarı-lacivert olanı tanıtıyorlar. Eğer sadece bununla kalırsa bu benim için gerçekten tarifi nâmümkün bir hayal kırılması olur. Umarım olmaz.

Çift kamera varmış, hımmm güzel.

6 GB Ram diyorlar yahu.
5,15 inç ekran, bravo öyle ayı gibi ekran yapmamışlar.
Snapdragon 835 ile geliyormuş.

Hâlâ konuşuyor vırvırvır adam ya, anlat geç ne diyorsun anlamıyorum da.

Ön camı her yönden yuvarlatılmışmış. Hem enine hem boyuna kavisli. Enteresan. Biraz da gereksiz aslında ama neyse, uğraşmışlar yapmışlar o kadar.

Su sıçramalarına karşı dayanıklıymış, yok bir de olmasın, tövbe tövbeee.

Ne kadar gereksiz detaylar. renkleri ver, fiyatı yaz geç, hadi bekletme.

Gümüş gri renkli bir model var. Görüntü hoş.

Eğer sadece mavi ve gümüş renkleri olacaksa gerçekten şu an işi gücü bırakıp gidip bir köşede ağlayacağım. Yok mu simsiyah bir model? :)

Bir de gereksiz bir seramik kaplama modeli çıkarmışlar, kamera çerçeveleri altın falan. Hep Apple işleri bunlar, bir tane simsiyah model çıkarmayın sakın. :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.