Ana içeriğe atla

Kedi sayılır mı lan?

Selam sana sevgili günlük, n'aber nasılsın? Beni soracak olursan eh diyelim iyi olalım. Böyle değildi bu laf ama olsun.

Ülke gündemi yine bir enteresan. Referandum falan oldu hatırlarsan. Mühürsüz oy pusulası gerginliği yaşandı. Allah'tan birileri çıkıp seçimden sonra tüm mühürsüz oy pusulalarını mühürledi de gerginlik ortadan kalktı. Gerçi önemli yerlerdeki bazı kişiler zaten "mühürsüz de olsa sandıktan çıkan yer şeyi sayarım" dedikleri için aslında mühürlemeye gerek de yoktu ya neyse. Boş yere uğraştı adamcağız.

Sandık görevlilerine yüklendiler falan, ulan mühür kontrolü niye yapmıyorsunuz diye. Abi biz onu müdür kontrolü sandık falan dedi bir kaç tanesi. Gitmişler okul müdürünü kontrol etmişler. Hem de elle! Bak ya resmen şokingen!

Bu arada sandıkların birinden bir tane kedi çıktı. Sandıktan çıkan her şey sayılacak dendiği için kediyi de saydılar. Ama evet olarak mı saydılar hayır olarak mı saydılar bilmiyorum. Zaten çok da önemi yok. 

Şaka şaka kedi falan çıkmadı, ama çıksa da o kadar sakil durmazdı bu ortamda. Ben inanırdım yani kedi çıktı deseler. Hatta kediye sorduk verdiği cevaba göre oyu kabul ettik deseler önce bi "yok a.q. daha neler" falan dedikten sonra bir kaç haber kanalında kravatlı haber yorumcularının ciddi ciddi bunu anlattığını görür inanırdım sanıyorum.

Bazıları diyor ki, zaten "affedersiniz" boktan olan sistemi değiştiriyoruz. Bakalım yeni sistem daha boktan mı olacak yoksa daha az boktan mı, yoksa Bogdan Tanjeviç mi? Oha espriye bak, bundan daha boktan olamaz sanırım. :p piiuu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.

48 Saat Film Projesi Yapımlarını izledik

Selamlar sana günlük, hello havaryu? Dün sevgili eşim ve değerli arkadaşlarımla Kadıköy Sinemasındaki " 48 Saat Film Projesi 'nin" Grup A Gala gösterimini izlemeye gittik. Dıkş dıps tıs! Bu proje nedir ne değildir, ne oluyor, ne ayak bunlar diyorsanız; şuradan detaylarını öğrenebilirsiniz. Aslında bu, kısa zamanda beraber çalışmayı gerektiren gerçekten zorlu ve yıpratıcı bir süreç. Zorunlu replik, zorunlu karakter ve zorunlu bir aksesuara bağlı olarak, ekipler kendi senaryolarını yazıyor, çekiyor ve montajlıyorlar.