Ana içeriğe atla

Kısa İnceleme: Xiaomi Mi Band 2

Günaydın sevgili günlük, uzun zamandır beklediğim Xiaomi Mi Band 2 sonunda teşrif buyurdu. Aslında o kadar da uzun bir zamandır beklemiyordum... Dıkş dıp dıs!


Bir önceki versiyona göre daha "classy" bir görünümü olduğunu söylemeden geçemeyeceğim Mi Band 2 için söylememiz gereken en önemli özellik, tabi ki dokunmatik düğmesine dokunulmasının marifetiyle pek çok mod arasında geçiş yapılarak farklı bilgilerin aralıklarla gösterilebildiği ve akıllı telefon uygulaması olan MiFit (Android) MiFit (Apple) ile ayarlanıp pek çok farklı durumda uyarı verilerek kullanıcının farkındalığının sağlandığı OLED ekranı. Oh be bitti cümle. :)


Mesela bugün şöyle bir özelliğini farkettim; 1 saatten fazla hareketsiz durduğumda -masa başında çalışırken- apansız titremeye başlıyor ve o minicik ekranındaki bıdık çöp adamı sandalyeden kalkıp yürümeye başlıyor. Bak ya olaya bak! O yürümeye başladığı için ben oturmaya devam ediyorum tabi.

Neler yapıyor bir bakalım;

  • Adım sayar,
  • Kalp ritmi ölçer,
  • Yürüdüğün mesafeyi hesaplar,
  • Yaktığın yaklaşık kaloriyi hesaplar,
  • Sabah ayarladığın saatte titrer uyandırır, 
  • Uyuduğun süreyi ölçer, nasıl uyuyorsun yorum yapar,
  • Kilonu girip takip edebilirsin,
  • Bazı üst düzey Xiaomi akıllı telefonlarında otomatik ekran kilidi açtığı belirtiliyor ancak henüz üst düzey bir Xiaomi akıllı telefonum olmadığından kelli bunu deneyemiyorumdur, 
  • Uygulamaya yeni gelen bir özellik olarak koşu aktiviteni kayıt eder, 
  • Gelen aramalarda çağrıyı cevaplamazsan titremeye başlar, 
  • Çok oturursan kalk biraz yürü der,
gibi gibi... 

Ulen bayağı da çok şeye yarıyormuş böyle yazınca. Güzel alet vesselam. Almak isteyenlere tavsiye niteliğinde bir yazı oldu bu. Aliexpress, Gearbest gibi sitelerden alınabilebilibilibonbon.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.