Ana içeriğe atla

An be an Meziu M5 Note Etkinliği

Yine bir Meizu etkinliği ile karşı karşıyayız sevgili günlük. Tabi ki bu etkinlik için Çin'e gitmedim, masa başımda twitter'dan bakıyorum, ne gitçem. Buradan Çin'e gidiş dönüş uçak bileti almaya kalksam nereden baksan 1800 TL. Deli miyim iki telefon göreceğim diye... Neys.


Geçtiğimiz günlerde -ayı gibi telefon- Meizu Pro 6'yı tanıtan firma, şimdi de Meizu M5 Note'u tanıtacak. Henüz tanıtmadı, birazdan tanıtacak. Çok ekstra heyecanlı bir gelişme beklemesem de insan umuyor...

Bakalım neler var, kısa kısa geçelim...

Hadi kardeşim işi gücü bıraktım bekliyorum, başlayacaksan başla...

Başladı, tabi ki şaşırtmadı, tipik uni-metal-body,
  • Başka başka neler varmış bakalım; renkler menkler, gri güzelmiş.
  • Yuvarlatılmış ekran kenarları, yine tipik.
  • Yok efendim CNC prosesle üretilmiş, Nano-Enjeksiyon döküm sistemi kullanılmış da, anodik oksitleme yapılmışmış da, falan filan gereksiz detaylar...
  • Tabi ki 5.5 inch, 1080P Full HD ekran... 
  • İşlemciye gelebilir miyiz? Geçelim bu detayları. Helio'dur büyük ihtimalle, ama bakalım daha söylemediler... 
Yani gördüğüm kadarıyla beklentilerin üzerinde bir telefon değil, standart "Note" özelliklerinin makyajlanmış hali.

İşlemciye gelemediler bir türlü...
  • Ekran çok güzelmiş, şöyle parlak, böyle kontrast, şöyle absolutely stunning...
  • DualSIM (hibrit MicroSD) desteği. Yok bir de olmasaydı yani, daha neler..
Hadi yahu, iki saatte tanıtamadılar, kapatıp gideceğim şimdi... Şu etkinlikte birisi çıkıp salonda "Piston Aşaa İndi!" diye bağırıp koşmaya başlasa ne olur acaba diye düşündüm bi an...

  • 13 MP arka kamera... oto fokusluymuş, bu güzel bi özellik. 5MP de ön kamera varmış. ArcSoft'un güzelleştirme algoritmasını kullanıyormuş. Yani...?
  • Parmak izi sensörü de varmış. Şimdi bir komplo teorisyeni gibi görünmüş olmak istemem ama bu işler ilerde başımıza çok iş açacak bence... neys.
  • 3GB / 4GB RAM seçenekleri, 16GB / 32GB / 64GB dahili bellek seçenekleri...
İşlemciye geldiler; 8 çekirdekli işlemci. %20 daha hızlıymış. iPhone taktikleri.
  • 4000 mAh pil, e güzel, 18W hızlı şarj, e bu da güzel. 
Şu yuvarlak kenarlar iPhone 6 ile birlikte ilk çıktığında, "of bu ne ya?" olmuştum, köşeli tasarımları seven biri olarak hayal kırıklığına uğramıştım. şimdi yine bütün telefonlar iPhone'a benziyor. Ama bunlar biraz daha az yuvarlak, iyi gene...

Sonuç, henüz fiyatı açıklamadılar ama 150 USD başlangıç fiyatı seviyelerinde tipik bir Note serisi telefonu yapmış Meizu. Güzel mi? İşini görür.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.