Ana içeriğe atla

Hoşgelişler Ola...


Sıradan insanların ucuz kafeinli hayatlarına hoş geldiniz...

Ani bir hareket yapmadan önce iyice düşünün!

Öncelikle şununla başlamak gerekirse; şarkı güzel... Şuralardan bulabilebil: [Link] (Twenty One Pilots - Heathens)

Geçtiğimiz günlerden bir gün (mesela dün) arkadaşlarla "suisayd sukuad" (Türkçe'sini okuyamayanlar için "Suicide Squad") filmine gittik. (KKMDb puanım: 6/10)

Açıkça ifade edeyim, beni filmde en çok çeken o arkasında bıraktığı dalga!... köpürtmesi!... oldu. Bol aksiyon, bol fantazik kahramanlar, bol "cool" tavırlar, bol bol aforizmalar, bol bol koy bol bol... yo beybi. (Çok ihtiyacımız varmış gibi...)

Tek cümleyle; Akasya'da 30 TL verip izlemiş olsaydım cidden canım sıkılırdı. :) Ama Akasya'da izlediğim halde 30 TL de vermedim bak bu detayı atlama. O yüzden canım çok sıkkın değil. Şarkıyı ekleyeyim de yatayım, neyse, dıkş! Al bakalım aşağıdan güzelce dinle. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon.de Müşteri Hizmetlerini Tebrik Ettim

Selam sana sevgili günlük, Geçen günlerde demiştim hatırlarsın, " Amazon.de " hem Türkçe hem de Türkiye'ye sipariş gönderebilir hale gelmiş diye. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Neyse hatırlamadıysan da şimdi diyorum artık hatırlarsın. Dün akşam aradığım bir ürünü Amazon.de'de bulunca, al gelsin dedim ya, madem geliyormuş nasıl gelecek bakalım dedim, al dedim git dedim, al dedim git dedim siparişini de al dedim, nerde kalırsan kal dedim, sonra aldım gittim siparişimi verdim.

Bu kabloların belalarını belalarını

Sanırım bu işi çoktan çözmüş olmalı ki, zavallı Nikola Tesla Bey yıllar önce kablosuz elektrik iletimi üzerinde çalışmalar yapmış. Evet, tek kelimeyle "bıkdım!" Ne ya bu kablolar? Hiçbir şeyden çekmedim günlük şu kablolardan çektiğim kadar. Resmen hayat enerjimi emip bitiriyor bu kablolar benim. Sanki gizli  bir güç onları ben evde yokken karıştırıp birbirine bağlıyor gibi, gerçekten. Bak inanmıyor olabilirsin, ama öyle.